Werken bij

Vacatures OBSD B.V.

 

Odekerken Bestuurs- en Secretariaatsdiensten (OBSD) levert volledige ondersteunende administratieve en organisatorische diensten voor bedrijven en branche- en belangenverenigingen. OBSD biedt – zowel in huis, alsook op afstand – deze ondersteunende diensten aan, zonder dat bedrijven zelf het personeel in dienst hoeven te nemen. OBSD onderscheidt zich van traditionele secretaresse-uitzendbureaus, doordat zij een dienstenpakket aanbiedt inclusief faciliteiten en niet alleen een medewerker detacheert of plaatst bij de klant.

 

ADMINISTRATIEF/SECRETARIEEL MEDEWERKER (m/v)

 

In verband met verdere uitbreiding van de werkzaamheden op ons kantoor zoeken wij een administratieve duizendpoot die twee Medewerkers Bestuursbureau van diverse brancheverenigingen kan ondersteunen. Doorgroeien naar het beheren van een Bestuursbureau behoort tot de mogelijkheden.

Wat we bieden:

Het betreft een functie voor 4 of 5 ochtenden (3,5 uur per dag) met de mogelijkheid tot uitbreiding. We bieden in eerste instantie een contract aan voor bepaalde tijd. Bevalt de samenwerking wederzijds goed, dan is er de mogelijkheid tot verlenging. Je komt te werken in een klein team, met een informele werksfeer binnen een modern kantoor. We bieden je volop ruimte om je te ontwikkelen. Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform.

Wat we vragen:

Omdat dit een functie is waarbinnen je samen met je collega’s meerdere klanten van OBSD (met name de brancheverenigingen) ondersteunt, zoeken we iemand die vlug van begrip is, snel kan schakelen en een proactieve houding heeft. Daarnaast zijn goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, uitstekende foutloze beheersing van de Nederlandse taal – en bij voorkeur ook van de Engelse taal – in woord en geschrift een pré. We zoeken iemand met een uitstekende kennis van moderne kantoorapplicaties, zoals het MS Officepakket (Word, Excel, Outlook), internet, maar ook social media. Op sommige momenten vragen we de nodige creativiteit van je. We zoeken iemand met HBO-werk- en denkniveau, die zowel in teamverband (klein team), alsook goed zelfstandig kan werken. Enige relevante werkervaring is fijn, maar ben jij een starter op de markt, dan staan wij daar ook zeker voor open. Heb jij een representatief en verzorgd voorkomen, dan ben jij wellicht de aangewezen persoon voor deze functie!

Werkzaamheden ter ondersteuning van de Medewerkers Bestuursbureau:

  • Gezamenlijk uitvoeren van algemene administratieve ondersteuning;
  • Ondersteunen bij het bijhouden van de ledenadministratie;
  • In overleg met je collega’s diverse acties uitzetten en bijhouden wat de resultaten hiervan zijn;
  • Gezamenlijk organiseren en voorbereiden van bestuurs- en ledenvergaderingen;
  • Gezamenlijk bewaken van diverse termijnen (afspraken vanuit vergaderingen, afloop contracten e.d.);
  • Ondersteuning bieden bij diverse adviezen t.b.v. het bestuur;
  • Gezamenlijk beheren van het archief op het ledenplatform en op kantoor;
  • Ontvangen, archiveren, delen, uitzetten en beantwoorden van correspondentie in samenwerking met je collega’s;
  • Gezamenlijk ondersteunen en voorbereiden van diverse beurzen en workshops;
  • Samen met je collega’s fungeren als eerste aanspreekpunt voor leden, bestuur en derden, zowel telefonisch als schriftelijk (met name via e-mail);
  • Enkele taken van huishoudelijke aard (o.a. lunch klaarzetten) voor het gehele team;
  • Daar waar nodig je collega’s ondersteunen bij de werkzaamheden voor de andere klanten van OBSD.

 

Competenties:

Proactief, accuraat, analytisch, integer, creatief, zelfstandig, klant- en resultaatgericht, representatief, gretig, daadkrachtig, stressbestendig, flexibel, communicatief vaardig en commercieel ingesteld.

Contact:

Heb je interesse gekregen in de functie of heb je nadere vragen n.a.v. het bovenstaande? Neem dan contact op met Mirjam Odekerken via telefoonnummer 085 – 2 10 12 18. Sollicitatiebrieven met daarin een uitgebreide motivatie, voorzien van een curriculum vitae, kun je sturen naar mirjam@obsd.nl. Alleen schriftelijk gemotiveerde sollicitaties met CV zullen in behandeling worden genomen.

Salaris en arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en worden op basis van ervaring vastgesteld.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.