Werken bij

Vacatures OBSD B.V.

Odekerken Bestuurs- en Secretariaatsdiensten (OBSD) levert volledige ondersteunende administratieve en organisatorische diensten voor bedrijven en branche- en belangenverenigingen. OBSD biedt deze ondersteunende diensten aan, zonder dat bedrijven en organisaties zelf het personeel in dienst hoeven te nemen. OBSD onderscheidt zich daarmee van traditionele secretaressebureaus.

Wij zijn momenteel op zoek naar een:

TELEFONIST(E) MET LICHT SECRETARIËLE WERKZAAMHEDEN (m/v)

In verband met verdere uitbreiding van de werkzaamheden op ons kantoor en binnen het bestaande secretariaat zoeken wij een telefonist(e) die tevens licht administratieve/secretariële werkzaamheden kan verrichten. Doorgroeien naar een zwaardere functie, zoals het beheren van een secretariaat, behoort tot de mogelijkheden.

Wat we bieden:

Het betreft een functie voor 20 – 24 uur per week, waarbij de woensdagen en vrijdagen vaste werkdagen zijn, met de mogelijkheid tot uitbreiding. We bieden in eerste instantie een contract aan voor bepaalde tijd. Bevalt de samenwerking wederzijds goed, dan is er de mogelijkheid tot verlenging. Je komt te werken in een klein team, met een informele werksfeer binnen een modern kantoor. We bieden je volop ruimte om je te ontwikkelen. Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. 

Wat we vragen:

Bij OBSD ondersteun je, samen met je collega’s, meerdere klanten (o.a. juristen, advocaten, brancheverenigingen, kleine mkb’ers). Jouw werkplek is op het secretariaat. Wij zoeken iemand die vlug van begrip is, snel kan schakelen en een proactieve houding heeft. Daarnaast zijn goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, foutloze beheersing van de Nederlandse taal – en bij voorkeur ook van de Engelse taal – in woord en geschrift een pré. We zoeken iemand met kennis van moderne kantoorapplicaties, zoals het MS Officepakket (Word, Excel, Outlook), internet, maar ook social media. Op sommige momenten vragen we de nodige creativiteit van je. We zoeken iemand met minimaal MBO4-werk-en-denk-niveau, die zowel in teamverband (klein team), alsook goed zelfstandig kan werken. Relevante werkervaring is fijn, maar ben jij een starter op de markt, dan staan wij daar ook zeker voor open. Heb jij een representatief en verzorgd voorkomen, dan ben jij wellicht de aangewezen persoon voor deze functie! 

Werkzaamheden ter ondersteuning van het bestaande secretariaat:

  • Eerstelijns opvang van alle inkomende telefoontjes (beantwoorden en doorverbinden);
  • Ontvangst van bezoekers;
  • Reserveren van de eigen vergaderruimte of zoeken naar geschikte vergaderlocaties elders;
  • Voorbereiden vergaderingen (koffie, thee, bestelling lunches e.d.) en opruimwerk na vergaderingen;
  • Scan- en kopieerwerkzaamheden;
  • Archiveringswerkzaamheden, samen met je collega’s;
  • Het bijhouden van diverse lijsten en overzichten;
  • Enkele taken van huishoudelijke aard (o.a. lunch klaarzetten voor het gehele team);
  • Daar waar nodig je collega’s ondersteunen bij de werkzaamheden voor de klanten van OBSD.   

 

Competenties:

Accuraat, integer, klant- en resultaatgericht, representatief, stressbestendig, flexibel en communicatief vaardig. 

Contact:

Heb je interesse gekregen in de functie of heb je nadere vragen n.a.v. het bovenstaande? Neem dan contact op met Mirjam Odekerken via telefoonnummer 085 – 2 10 12 18. Sollicitatiebrieven met daarin een uitgebreide motivatie, voorzien van een curriculum vitae, kun je sturen naar mirjam@obsd.nl. Alleen schriftelijk gemotiveerde sollicitaties met CV zullen in behandeling worden genomen. Meer informatie over ons vind je op www.obsd.nl.

Salaris en arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en worden op basis van ervaring vastgesteld.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.