Werken bij

Vacatures OBSD B.V.

OBSD levert volledige ondersteunende administratieve en organisatorische diensten aan bedrijven en branche- en belangenverenigingen. OBSD biedt deze ondersteunende diensten aan, zonder dat bedrijven en organisaties zelf het personeel in dienst hoeven te nemen. OBSD onderscheidt zich daarmee van traditionele secretaressebureaus. OBSD en haar klanten kenmerken zich door een open cultuur en platte organisatie; iedereen is bij ons gelijkwaardig. Op kantoor hangt een informele sfeer, waarbij humor op zijn tijd ons niet vreemd is.

Op dit moment zijn wij op zoek naar een:

SECRETARESSE VOOR ADVOCATEN EN JURISTEN (m/v)

OBSD levert secretariële diensten aan o.a. een groeiende juridische praktijk. Ter versterking van het juridische secretariaat zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot die met allerhande werkzaamheden ondersteuning kan bieden, maar ook bereid is om andere klussen binnen het secretariaat op te pakken. Voel jij je hierdoor aangesproken? Lees dan snel verder!

Wat we bieden:

Je komt te werken in een klein team, met een informele werksfeer binnen een modern kantoor. We bieden je volop ruimte om je te ontwikkelen. Als juridisch secretaresse ben je de rechterhand van een aantal advocaten, juristen en mediators. Deze juridische praktijk is groeiende en wij bieden jou de kans om daarin mee te groeien.

Onze arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed te noemen! Ons kantoor is goed te bereiken per auto en er is volop parkeergelegenheid. Tevens is er een goede busverbinding naar ons kantoor.

Het betreft een functie voor 28 uur per week, verdeeld over 4 dagen van 7 uur per dag (waarbij de woensdag in basis een vaste werkdag is). We bieden een contract aan voor bepaalde tijd. Bevalt de samenwerking wederzijds goed, dan is er de mogelijkheid tot verlenging.

Salaris (tussen € 2.000 – € 2.700 p.mnd. op fulltime basis) en arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en worden op basis van ervaring en genoten opleiding vastgesteld.

Wat we vragen:

Jij bent dé persoon die ervaring heeft als juridisch secretaresse, die vlug van begrip is, snel kan schakelen en een proactieve houding heeft. Jij vindt het leuk termijnen te bewaken en anderen daarop te attenderen. Ontzorgen en ontlasten zijn jouw belangrijkste drijfveren in je werk. Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, je beheerst de Nederlandse taal foutloos. En als je dat ook nog in het Engels kunt, heb je bij ons al een streepje voor!

Kun jij makkelijk met het MS Officepakket (Word, Excel, Outlook), internet en social media overweg, dan zit je bij ons goed. Ervaring met CRM-pakketten binnen de advocatuur is een vereiste; ervaring met Basenet is een pré.

Op sommige momenten daagt het werk jou uit tot de nodige creativiteit. En die ruimte bieden wij jou. Kun jij zowel in teamverband (klein team), alsook goed zelfstandig – op MBO-/HBO-werk- en denkniveau – werken, heb jij een representatief en verzorgd voorkomen, dan ben jij wellicht de aangewezen persoon om ons team te versterken!

Werkzaamheden:

  • Ontvangen, archiveren, delen, uitzetten en beantwoorden van correspondentie;
  • Eerstelijns opvang van inkomende telefoontjes (beantwoorden en doorverbinden);
  • Ontvangst van bezoekers;
  • Organiseren en voorbereiden van diverse vergaderingen (koffie, thee, bestelling lunches e.d.) en opruimwerk na vergaderingen;
  • Reserveren van de eigen vergaderruimte of zoeken naar geschikte vergaderlocaties elders;
  • Notuleren (en uitwerken) van vergaderingen;
  • Het bijhouden van je eigen urenregistratie.
  • Scan- en kopieerwerkzaamheden;
  • Op orde houden van diverse archieven;
  • In kaart brengen van diverse kantoorprocedures;
  • Bijhouden van diverse lijsten en overzichten;
  • Bewaken van diverse termijnen (termijnen in procedures, maar ook afspraken vanuit vergaderingen, afloop diverse contracten e.d.);
  • In overleg met je collega’s diverse acties uitzetten en bijhouden wat de resultaten hiervan zijn;
  • Behulpzaam zijn bij het maken van periodieke nieuwsbrieven en publicaties op website, die gedeeld worden via social media (Facebook en Linkedin);
  • Enkele taken die we met z’n allen doen en van huishoudelijke aard zijn, o.a. lunch klaarzetten voor het gehele team.

Competenties:

Proactief, accuraat, integer, creatief, zelfstandig, klant- en resultaatgericht, representatief, gretig, daadkrachtig, stressbestendig, flexibel, communicatief vaardig en commercieel ingesteld.

Contact:

Heb je interesse gekregen in de functie of heb je nadere vragen n.a.v. het bovenstaande? Neem dan contact op met Mirjam Odekerken via telefoonnummer 085 – 2 10 12 18. Sollicitatiebrieven met daarin een uitgebreide motivatie, voorzien van een curriculum vitae, kun je sturen naar mirjam@obsd.nl. Alleen schriftelijk gemotiveerde sollicitaties met CV zullen in behandeling worden genomen.  

*** Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld. ***